PROCEDURA ODWOŁAWCZA W POSTĘPOWANIU REKRUTACYJNYM NA ROK SZKOLNY 2024/2025 DO KLAS I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
W dniu 18 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00 zostaną ogłoszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do klas I szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025.
W przypadku nieprzyjęcia kandydata do szkoły podstawowej rodzic ma prawo skorzystać z procedury odwoławczej opisanej w art. 158 ust. 6-9 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.).
Uwzględniając procedurę odwoławczą i tegoroczne terminy postępowań rekrutacyjnych określone w załączniku nr 2 do zarządzenia nr 11 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie terminów postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, a także terminów składania dokumentów do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz klas I szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025:
W przypadku nieprzyjęcia kandydata do klasy I w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Strzałowej 15, wniosek o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata składa się do komisji rekrutacyjnej w Szkole Podstawowej nr 14w Toruniu, z siedzibą przy ul. gen. Józefa Hallera 79.
*) Ilekroć mowa o szkole podstawowej należy przez to rozumieć szkołę podstawową prowadzoną przez Gminę Miasta Toruń.